Alternabad er merkevaren i BDs nye storsatsing på bad- og våtromsløsninger.

SANITÆR

Brødrene Dahl viser storsatsing

I dag, 27. april, åpner Brødrene Dahl på Bryn i Oslo dørene til sitt nye showroom hvor de presenterer Alternabad-konseptet.

Published

Kjernen i konseptet å gjøre det enkelt for kundene å skape sitt drømmebad uten komplikasjoner eller uforutsette kostnader.

Konseptet er satt sammen av våtromsmøbler, armaturer og porselen fra Alterna, designarmaturer fra Fima, dusjløsninger fra tyske Hüppe.

Brødrene Dahl har iverksatt flere initiativer for å styrke satsningen på AlternaBad. Blant disse tiltakene er ansettelsen av en Brand Manager, Maria Victoria Henriksen, som har ansvar for utvikling av konsept og kommunikasjon.

I tillegg har Brødrene Dahl etablert et salgsteam med spisskompetanse på AlternaBad. Sammen jobber de for å sikre at det alltid skal være enkelt og trygt å handle produkter fra AlternaBad.

– Showrommet på Bryn er et perfekt tillegg til alternabad.no og katalogene som rørleggeren allerede bruker for å snakke om produktene våre med forbruker. På Studio AlternaBad kan rørleggere vise frem AlternaBad til kundene, oppleve kvalitet og funksjon på produktene, forteller Laila Bjørgan, salgssjef for AlternaBad.

Powered by Labrador CMS